آموزش زبان انگلیسی ویژه مهاجرت
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

موسسه آموزشی سخن برتر یکی از بهترین مراکز آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این موسسه روش های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به افراد ارائه می دهد و دوره های مختلفی نیز برای آموزش این زبان برگزار می کند. افرادی که به خاطر ادامه تحصیل یا کار به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، می توانند با شرکت در دوره هایی که ویژه مهاجرت است، زبان انگلیسی را به طور اصولی یاد بگیرند. این آموزشگاه همچنین دوره های خصوصی و نیمه خصوصی برای افرادی که امکان شرکت در کلاس های گروهی را ندارند برگزار می کند.

آموزش زبان انگلیسی ویژه مهاجرت

موسسه آموزشی سخن برتر، برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان دارند، کلاس های آموزشی ویژه ایی برگزار می کند. افرادی که قصد مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان را دارند، باید قبل از اقدام به مهاجرت، زبان انگلیسی را به طور کامل آموزش ببینند و در حقیقت مهمترین الویت این افراد باید یادگیری زبان انگلیسی باشد. انگلیسی زبان رسمی و اصلی بسیاری از مردم دنیا می باشد و این زبان در تمام کشورهای دنیا کاربرد و اعتبار دارد. افرادی که در این دوره ها ثبت نام می کنند، می توانند با توجه به هدفی که از مهاجرت دارند، زبان انگلیسی را به طور کاربردی آموزش ببینند. زبان آموزانی که هدفشان از مهاجرت، ادامه تحصیل است ، می توانند با شرکت در دوره های مخصوص آموزشی زبان انگلیسی را به صورت آکادمیک یاد بگیرند. این افراد زمانی که وارد دانشگاه می شوند، هیچ مشکلی از نظر تحصیلی نخواهند داشت و می توانند به راحتی در کالج یا در سایر موسسات آموزشی ادامه تحصیل دهند. در حقیقت می توان گفت افرادی که به قصد ادامه تحصیل مهاجرت می کنند باید زبان انگلیسی را در سطح پیشرفته و به طور حرفه ایی یاد بگیرند. بیشتر دانشگاه ها برای پذیرش افراد نیاز به مدرک آیلتس یا تافل دارند و زبان آموزان برای ادامه تحصیل در دانشگاه یا رشته مورد نظرشان باید این مدارک را ارائه دهند. بعضی از افراد نیز به خاطر کار و تجارت به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند. این دسته از افراد با شرکت در کلاس های ویژه مهاجرت کاری، تمام اصطلاحات و واژه های تجاری و کاری را یاد می گیرند و می توانند به بهترین شکل از این واژه ها در کار خود استفاده کنند. شرکت در این کلاس های آموزشی موجب پیشرفت شغلی این افراد شده و آنها می توانند موفقیت های زیادی کسب کنند. افرادی که قبل از مهاجرت شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنند، در مقایسه با سایر افراد خیلی راحت تر می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.  به طور کلی می توان گفت افرادی که می خواهند برای کار یا تحصیل به کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند، باید تمام مهارت های 4 گانه خود، به ویژه مهارت شنیداری و مکالمه را بهبود بخشیده و روی این مهارت ها تمرکز بیشتری داشته باشند. زبان آموزان با خواندن کتاب و مقاله های انگلیسی و همچنین تماشا کردن فیلم به زبان اصلی، خیلی سریع مکالمات روزمره را یاد می گیرند و در نتیجه در این مهارت ها پیشرفت می کنند. یکی از بهترین روش هایی که  در کلاس های ویژه مهاجرت برای تقویت مهارت های شنیداری و مکالمه به افراد پیشنهاد می شود، تماشای فیلم و اخبار به زبان انگلیسی  است. در کلاس های ویژه مهاجرت اساتید در هر جلسه از کلاس درس فیلمی مرتبط برای زبان آموزان پخش می کنند و در آخر کلاس با بحث در مورد فیلم، زبان آموزان را به چالش می کشانند. تقویت تمام مهارت های زبان انگلیسی از جمله مهارت شنیداری، گفتاری، رایتینگ و همچنین یاد گرفتن لغات جدید و کاربردی، گرامر و همچنین تلفظ صحیح برای افرادی که قصد مهاجرت دارند امری ضروری است. یکی دیگر از روش ها برای یادگیری دقیق زبان انگلیسی گوش دادن به موسیقی های انگلیسی مورد علاقه است. در این روش افراد می توانند موسیقی متن را نوشته و هم زمان با گوش دادن به موسیقی، متن را نیز بخوانند. این روش بسیار موثر بوده و کمک بزرگی به تقویت مهارت شنیداری افراد می کند.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی از مهم ترین زبان های زنده دنیا بوده و یادگیری آن در دنیای امروز امری ضروری محسوب می شود. آموزش زبان انگلیسی توسط معلم به صورت خصوصی سخن برتر یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و بازدهی بسیار خوبی دارد. با توجه به این که در کلاس های خصوصی، تمام وقت کلاس به یک نفر تعلق دارد، استاد و زبان آموز زمان کافی در مورد صحبت کردن درباره مسائل مختلف درسی را دارند. در کلاس های تدریس خصوصی زبان آموز این امکان را دارد تا روز کلاس خودش را متناسب با زمان های خالی خود انتخاب کند. کلاس های خصوصی درمقایسه با کلاس های عمومی دارای مزیت های زیادی است و چون در کلاس های تدریس خصوصی فقط یک زبان آموز وجود دارد، استاد می تواند با توجه به سطح یادگیری و توان همان زبان آموز تدریس کند. یکی از مهمترین مزیت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی این است که زبان آموز می تواند در مدت زمان کمی به زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده و مکالمه این زبان را یاد بگیرد. در کلاس های خصوصی که درموسسه سخن برتر برگزار می شود، بیشترین تمرکز اساتید بر آموزش مکالمه زبان انگلیسی به زبان آموز است. اساتید آموزشگاه سخن برتر، راهکارای جدید و متنوعی برای تدریس خصوصی زبان به افراد ارائه می دهند. یکی از موثرترین متد ها در این آموزشگاه برای تدریس خصوصی زبان، دیدن فیلم می باشد. در این روش، افراد با دیدن فیلم در هر جلسه از کلاس با اصطلاحات و واژه های جدیدی آشنا می شوند و بعد از مدتی می توانند در مکالمات روزمره این اصطلاحات را به کار ببرند.

یکی از بزرگترین معایبی که کلاس های گروهی دارند، این است که زبان آموزان در یک سطح قرار ندارند. در کلاس های تدریس خصوصی این مشکلات وجود ندارد و زبان آموز و استاد تمرکز بیشتری برای یادگیری نکات درسی به ویژه مکالمه دارند. در کلاس های گروهی بعضی از افراد، به خاطر پرسیدن سئوال های بی مورد وقت بقیه زبان آموزان را می گیرند و به همین دلیل بعضی از زبان آموزان، درس را یاد به خوبی یاد نمی گیرند. از آن جایی که در کلاس های خصوصی چنین مشکلاتی وجود ندارد، زبان آموزان این امکان را دارند که با تمرکز کافی، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی این مزیت را دارد که استاد می تواند با توجه به سطح علمی زبان آموز، در پایان کلاس آزمونی برگزار کند. کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بیشتر برای افرادی مناسب است که زمانشان برای یادگیری زبان انگلیسی محدود است و وقت کافی برای شرکت در کلاس های گروهی ندارند. به طور کلی می توان گفت بیشتر افراد در کلاس های خصوصی گیرایی بیشتری داشته و مطالب درسی را خیلی بهتر یاد می گیرند. تعداد زیادی از زبان آموزان در کلاس های گروهی استرس می گیرند و ممکن است نتوانند مشکلات خود را مطرح کنند. ولی زمانی که کلاس درس زبان انگلیسی به صورت خصوصی و انفرادی برگزار شود، زبان آموزان دچار استرس نخواهند شد. در کلاس های خصوصی استاد می تواند به خوبی نقاط قوت و ضعف زبان آموز را شناسایی کند و سپس بر همان اساس تدریس کند. یکی دیگر از بهترین روش ها برای تقویت زبان آموزان در کلاس های تدریس خصوصی،  خواندن مجله های مختلف به زبان انگلیسی است. این روش نقش موثری در یادگیری زبان انگلیسی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی سخن برتر استاد با توجه به علایق و سلیقه زبان آموز، مجلاتی تهیه می کند و در کلاس درس در مورد آن با زبان آموز صحبت می کند. این کار جذابیت یادگیری زبان انگلیسی را تا حد زیادی برای زبان آموز افزایش می دهد. اگر زبان آموز به موضوعات تاریخی یا هنری علاقه دارد، استاد می تواند با به کار بردن این گونه مجلات در سر کلاس، ذهن زبان آموز را به چالش بکشاند و انگیزه او را برای یادگیری بالا ببرد. تدریس خصوصی زبان انگلیسی به ویژه مکالمه این زبان، با خواندن و تعریف کردن داستان های کوتاه نیز روش بسیار موثری است. در این روش استاد در ابتدای کلاس داستانی به زبان انگلیسی برای زبان آموز تعریف می کند و سپس از او می خواهد داستان را برای او بازگو کند.





:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی ویژه مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: